måndag 21 september 2009

enter blogging

Tja!
Då börjar jag blogga. Har länge tyckt det är kul men har aldrig satt igång seriöst själv. Vad jag kommer blogga om är främst Kost & Träning, Musik & Dans och allmänt skit.
______________________________________
Självbiografi:
-Emil Wiberg
-17år (18 den 7 november)
-1,78m
-Pluggar samhäll-idrott på filborna (SPID3b)
______________________________________
Boende historik:
Första åren i Helsingborg, växt upp i hyllinge och gått grundskola. Efter det separerade föräldrar. Bott i Bjuv sen 2+ år tillbaka nu. Flytt in till stan planerad med mamms och sis.
______________________________________
Övrigt:
För mig har ja två passioner i livet. Träning och Musik.

Gillar att pressa mig själv. Elit tränar friidrott men har även lirat fotboll i yngre år, så har sammarbetsdrivet kvar i mig. Dock så fungerar jag alltid bäst när jag tränar själv och släpper all press, all konkurrens. På senare tid har ja haft mycket mer glädje av att träna gym och pressa halv kilometern på tid i pålsjö till nån grym dnb mix. vet inte riktigt var ja står i träningen nu, men har i alla fall börjat gymma nått så när seriöst sen v. 37

Vidare till musiken. För mig är de Edm* som gäller. Tung trance och rave är det närmaste jag kan komma självförverkligande. Ang. edm så går det mesta under 200 bpm hem. Trance, Hhc, Dnb, Electro/Klubb, House, Tech och Hardstyle, när den var ung.

Dansar melbourne shuffle* sen några år tillbaka, och har också börjat så smått med x-stepp och dylika stepp-danser till högre bpm genrer. Planerna var att börja med hiphop, med inriktning electroboogie, popping & locking m.m. Dock nått som får vänta tills vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar