måndag 28 september 2009

Det går trögt

Hallo!
Måste försöka skriva mer. Har kommit på att det alltid finns tid, det handlar bara om att prioritera sin tid, och göra det man tycker om! :) Så ja tänkte anstränga mig några minuter och uppdatera om hur de närmsta dagarna sett ut :D

Torsdag: Aktiviteter på gröningen! ja fick susa runder på Walls xt125a och hämta tivoli-biljetter tills senare på kvällen. Efter det Insparksfest på sundspärlan. Sämsta genom tiderna!!! Grattis Filbornaskolan (y) det var ändå kul att käka middag och hetsa media 3:orna tillsammans med klassen, även om inte alla var på plats (Dante host).
Sen bar det av till Dogge. Jag Wall och Jocke tog en senväg förbi huset med anledningen: precis ingen jävla aning xD Sen kom vi äntligen fram till Dogge/schlicket/Viktor (välj själv)...
För att summera aftonen, riktigt jävla tråkig för min del! Jag var nykter ända fram tills vi kom in på tivoli. Ja faila kickoffen -o9 (y)
Vaknar upp på fre hos jockes faster med en kattunge som knaprat E som sprang omkring precis över-jävla-allt. Hem och städa för en visning på huset. Hoppas nån vill ta vårt hus snart...

Lördag: YES! Upp klockan tidigt som fan för att åka till mammas jobb och sprätta upp samt kasta närmare 1 Ton (800kg, men ändå) citronte! Madness x1000!!! Men pengar är bra, så nu i efterhand var det bara bra ^^
Sen hem snabbt för å duscha och ge sig av till kussen som fyllde år. Mycket trevligt, synd att man var så trött bara. Hoppas det inte syntes...
Sen bar det av upp till kärnan för att träffa Nikko och John, och planera morgondagens filmtagning till Stanas nya musikvideo 8D Många idèer kom vi på ;)
Sen: hem, zzz...

Söndag: söndag! Den ända vilodagen...GTFO! Idag åkte jag in till stan för att träffa Nikko, John och Viktoria^^ Summering av dagen: Allt gick skitbra! Hela inspelningen gick kanon och samtidigt hade vi skitroligt (y) Dagen slutar runt 9,10-tiden då vi kalla det dagen och stack hem. Förrutom ja då som inte har den privilegien att komma hem på 5 minuter, utan måste åka och hämta laptopen hos Nikko samt planera 5 övergångar och hinna med ett sista tåg hem till Bjuv.
Klockan 23:00 anländer jag vid dörren... klockan 1:00 däckar jag med linserna i :((

Idag är det måndag och ja har haft en lektion samt tränat 2 ggr :):) Morgon: bål & intervaller löpband, kväll: Ben- och biceps-pass.
Idag kom även paket från min vän Zoovillage 8D Nya Brallor från carhatt och New era klassikern i rött!!! Bilder kommer imorgon, måste få återhämtning inför morgondagen nu.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar