lördag 21 november 2009

skriver aldrig här...

Update! Det blir aldrig updates här, och jag kommer förmodligen vara för upptagen för att sätta mig in i blogging också. Kika gärna in på Min bilddagbok , Min Facebook , Våran community eller min msn, empe_exe@hotmail.com dock!

Har heller inte marknadsfört denna bloggen än, så ingen vet om att den finns :) Har planer på att släppa den i samarbete med releasen av vår uppdaterade community! Men då kommer jag köra stenhårt på att marknadsföra den, och det enda som jag förmodligen kommer skriva om är rave events, klubb- & rave-musik samt dans. Dvs. bloggen kommer bli väldigt lite om mig själv (y) , men väldigt mycket av mina reflektioner över de nämnda ämnena, som rör mig kolossalt mycket.

Next: nån form av ny design är ett måste för bloggen! Ny layout, typsnitt och bild hantering. dessutom kommer ja ha webbradio där jag om några månader kommer spela musiken ni gillar!
Lets turn this place into a rave !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar